ECHIPAMENTE PROFESIONALE HORECA

Slide GARANȚIE ȘI POSTGARANȚIE

Garanție și postgaranție

O investiție precum achiziționarea unor echipamente profesionale de la producători consacrați în domeniile lor de activitate, presupune și servicii de garanție și postgaranție pe măsură.

Toate produsele comercializate prin intermediul PROEquip beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaje originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Garanţia de conformitate este garanția oferită de vânzător, conform legislației în vigoare. În cadrul termenului de garanție, producatorul repară gratuit, înlocuiește sau restituie contravaloarea produsului, conform LG. 449/2003.

La PROEquip, în cazul unor defecțiuni în perioada de garantie, asigurăm gratuit manopera și piesele de schimb. La sfarșitul perioadei de garanție, oferim posibilitatea clienților de a opta pentru:

  • service în postgarantie pe baza unui contract;
  • service în postgarantie pe baza de solicitări de intervenție.

Ai nevoie de echipamente profesionale
pentru HORECA sau spălătorii?

Îți oferim cele mai bune soluții pentru
bugetul tău și te ajutăm să iei alegerile corecte.
Contactează-ne!

Main Menu